zaterdag 17 januari 2009

verloop casada run

Het voorbereiden van de loop is in volle gang.
Ik loop minimaal 1 maal per week, daarbij spin ik 2 maal per week en doe ik nog cardio training en fitniss. Dus sportief zijn we zeker. Het lopen is nu naar 6.2 k.m. en dat in 40 min. In deze tijd wil ik graag de 8 k.m. maar laten we maar beginnen met de 8 k.m. te lopen. De conditie laat de 8 k.m. wel toe denk ik. Over 2 weken ga ik het proberen. Ik heb er veel lol in, en ga er als een dieselmotor tegen aan. Tot de volgende keer. Els

zondag 4 januari 2009

oefenen 4-1-2009

Ja, ja het is moeilijk de eerste keer een blog Maar oefening baart kunst.
Van Jelena een telefoontje gehad over hoe lang ik denk over de 8 km te lopen. Ik weet het echt niet,
ik ga voor de 40 minuten. Johan wil n.l. weten hoe hard hij moet lopen. Dit is een typisch Wemmenhove iets. Alles helemaal napluizen, wij Driesen denken daar helemaal niet aan. Het komt zo als het komt.Maar nu Johan zo aan het rekenen is ga ik dus ook rekenen en de tijd precies bijhouden.
Van Walter gehoord dat ik de g.p.s. mee kan nemen en dan precies weet wat , hoeveel en hoelang ik gelopen heb. Johan heeft wat aangericht. Ik ben nog nooit zo fanatiek geweest.
Het vervolg lees je wel weer.

Voorbereiding

test