zondag 4 januari 2009

Voorbereiding

test

1 opmerking:

  1. Hallo,hier een verslagje van de voorbereiding op de loop. Voor het eerst 6.2 km gelopen in een voor mij heel mooie tijd. Vindt ik dan???
    Ja,de tijd is 40 min. Als ik nu nog de 8 km in deze tijd kan proppen ben ik zo trots op me zelf dat ik gewoon naast mijn schoenen ga lopen. Als ik aan het lopen ben dan bedenk ik me wel, ik kan 1 uur spinnen en dat is niet mis. Dus moet ik het lopen ook kunnen.Maar op de een of andere manier gebruik je toch andere spieren. De conditie vaart er wel bij, bij al dat sporten.Maar op het lopen terug te komen, ik ga eerst verder met mijn 8 km en dan pas de tijd omhoog proberen te krijgen. Ik weet nog niet hoe, maar ik ga dat eens uitvragen op de sportschool.Als er weer wat nieuws is te melden,zie je het weer op het log.Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen