zaterdag 17 januari 2009

verloop casada run

Het voorbereiden van de loop is in volle gang.
Ik loop minimaal 1 maal per week, daarbij spin ik 2 maal per week en doe ik nog cardio training en fitniss. Dus sportief zijn we zeker. Het lopen is nu naar 6.2 k.m. en dat in 40 min. In deze tijd wil ik graag de 8 k.m. maar laten we maar beginnen met de 8 k.m. te lopen. De conditie laat de 8 k.m. wel toe denk ik. Over 2 weken ga ik het proberen. Ik heb er veel lol in, en ga er als een dieselmotor tegen aan. Tot de volgende keer. Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten