Ja, ja het is moeilijk de eerste keer een blog Maar oefening baart kunst.
Van Jelena een telefoontje gehad over hoe lang ik denk over de 8 km te lopen. Ik weet het echt niet,
ik ga voor de 40 minuten. Johan wil n.l. weten hoe hard hij moet lopen. Dit is een typisch Wemmenhove iets. Alles helemaal napluizen, wij Driesen denken daar helemaal niet aan. Het komt zo als het komt.Maar nu Johan zo aan het rekenen is ga ik dus ook rekenen en de tijd precies bijhouden.
Van Walter gehoord dat ik de g.p.s. mee kan nemen en dan precies weet wat , hoeveel en hoelang ik gelopen heb. Johan heeft wat aangericht. Ik ben nog nooit zo fanatiek geweest.
Het vervolg lees je wel weer.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
moin Els en Walter, alsnog de beste wensen voor 2009. Van harte proficiat met je web-log. Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik. En dan die cascaderun. Het heeft inderdaad heel veel losgemaakt maar dan in positieve zin. Jij weet net zo goed als ik dat de winnaar van ons ploegje allang bekend is.Ik noem geen namen maar het is iemand die zijn sporen in het wedstrijd lopen allang verdiend heeft. Dit is weer zo`n echte wemmenhove gedachte. ik moet je eerlijk bekennen dat ik de 8 kilometer al gelopen heb in de tijd van 58 minuten. Ik had een route van 4 km uitgestippeld, toen was ik dus halverwege en had een tijd van 28 minuten op de klok staan. dat is een hele leuke tijd voor de 8 km dus ik moet toch nog een beetje trainen. met mijn trainings opbouw was ik bij 3 x 10 minuten hardlopen en daartussen 2 minuten wandelen. Dat moet je met deze temperaturen dus niet doen want ik had zo weer een kuitblessure te pakken. nu loop ik dagelijks 3 km en wacht op mooi weer. tot de cascaderun is het trouwens nog 102 dagen.blijf schrijven ennuh... wij zullen de jeugd wel even laten zien wat hardlopen. succes.
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door de auteur.
BeantwoordenVerwijderen